Thank you so much for following this blog

Tuesday, June 9, 2009

Timberland

Salam semua, Lamanya tak berceloteh kat sini, sibuk sangat dengan kerja dan kehidupan harian. Walaupun ada bermacam-macam cerita nak dikongsi tapi terpaksalah ditunda sehinggalah sekarang, baru dapat cuti masa sikit (itupun sebab bos fly pegi Vietnam..hehehe). Eh, jgn salah anggap,semua kerja beres, semua dah settle, kita tak makan gaji buta tau!

Tadi masa curi-curi surfing blog kawan2, terbaca lak yang bulan ni bulan bapa..betul ke (tolong betulkan kalau salah, saya budak baru belajar..hehe). Takpe, kalau salah takde kena hukuman gantungnya.Ni nak cerita sikit pasal satu produk yg mesti korang tahu punya: TIMBERLAND

Ish, jgn cuak, takde apa-apa issue yang sensitif dgn brand ni, so far HALAL digunakan. Cuma nak berkongsi sikit pasal kualiti dan harganya. Macam ni, last time aku dengan hubby dok merayau-rayau, berdua-duaan kat Mid Valley, tetiba dia heret je aku kat satu butik ni, apa lagi, TIMBERLAND lah tu.

Hubby aku, sejak 2-menjak ni mmg tetiba lak minat sgt dgn brand ni. so aku ikut jelah. Lamanya tunggu dia memilih, nak cari sandal je. Aku lak yg jenis jahil barangan branded ni duduklah dgn bosan nya, mana tahu itu branded brand, takdela nak membelek.

Tah mcmmana, terlintas lak nak tgk sandal pompuan yg ada kt situ, pas tu saja lah try-try sarung satu sandal ni, eh, syoklah lak, leathernya lembut je walaupun rupanya takdelah secantik mana. Wah..syok ni. Aku pun apa lagi, cuitlah cik abg yg tgh syok mengetest sandal situ, aku tunjuk sandal yg aku suka tu..pas tu dia angguk je..hehehe...setuju lah tu.

Masa byr, terbeliak mata aku..2 sandal tu..harganya rm700++. Wah..biar benar ni, aku terus capai sandal aku and tgk harga. Gulp! RM369.90. Terduduk jap aku. Terkedu jap selama 10min. Huhuhu..nasib baik bukan aku yg bayar. So dapatlah aku sandal yg sepanjang hidup aku, inilah yg paling mahal pernah aku sarungkan kt kaki aku..

Inilah ghupanya:

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Popular Posts