Thank you so much for following this blog

Wednesday, June 24, 2009

MY WISHLIST


Bulan kelahiran aku, walaupun masih berbaki 2 minggu ke 29 June, dalam kepala ni dah tersenarai wishlist aku. Sebenarnya, inilah pertama kali aku nak buat wishlist, sebelum ni tak penah pun. So janganlah korang anggap yang aku ni materialistik ok. Ini just for saja-saja, tapi manalah tahu kot-kot ada orang sudi nak menunaikan salah satu barang dalam wishlist aku (dalam hati..."jangan harap"..hahaha). Tapi siapa tahu kan (bunyi macam masih berharap je kan...huhuhu).

Ni antara benda yang aku nak sangat on my birthday:

1. Laptop...ciri-cirinya 14inch, color merah menyala..hahahaha...tak kiralah brand apa..huhuhuh
2. Iphone 3g..ala, model yang baru keluar tu, touch screen, walaupun ramai yg ckp leceh pakai touch screen, tapi teringin gak satu.
3. Ipod nano color pink..dah lama teringin ni...
4. SPA treatment package..wah..syoknya kalau ada yg
nak menaja...huhuhu...salah satu cara nak relaxkan diri ni...
5. Moist chocolate cake dgn ice-cream...yum..yum..yummy

Heheheh...byk gadget kan. Tah apa-apa..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Popular Posts