Thank you so much for following this blog

Tuesday, December 8, 2009

Korban Rambut...

Raya Aidil Adha yang berlalu, mencatatkan satu kenangan lucu..yelah, orang korban lembu, kerbau, kambing tapi aku kali ni, terpaksa 'mengorbankan' rambut anak kesayangan aku, si Zara.Kasihan, menangis-nangis member, tapi nak buat macamana, kalau dibiarkan panjang, lagilah kasihan. Rambutnya tebal sangat, so kalau time berpeluh-peluh tu, alahai...tapi memanglah cantik kalau di tocangkan, mcm-macam fesyen boleh buat, tapi hai anak, maaflah ye, mama tak sanggup nak tengok anak mama ni rimas semacam je.

Sedih betul dia, ye lah, orang nak rambut panjang mengurai mama boleh buat selamba je potong pendek macam Halle Berry (hahahah..). Jom tengok aksi semasa sesi gunting rambut...

Zara...sebelum potong rambut...hihihi...like a princess with the tocang and her long and lovely dress



" huhuhuhu....kenapalah mama potong rambut aku ni...memang aku aim pakcik yg potong rambut aku ni..eeiiii" (kasihan anak mama, mengalir airmata tengok time ni)



" huwaaaa....taknak....taknak...hilanglah keayuan aku...huhuhuhu...mama..tolonggggg..!!"
(time ni memang dah bengang tahap gaban...ahaha)



Zara..with her new hair style...seksi maa.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
There was an error in this gadget

Popular Posts