Thank you so much for following this blog

Friday, July 10, 2009

Funny Birthday Moment Photo Contest

Salam semua, masa aku tengah surf blog kawan-kawan , terjumpa satu blog ni, buat contest the funny birthday photo contest. Hadiah dia, oklah, long wallet bunga2, nice. Tapi tak kisahlah menang atau tak, so ni, aku nak show off salah satu photO yang agak melucukan dan photo ni diambil secara spontan, semasa majlis harijadi hero aku, MUHAMMAD MUQRI, yg ke-4 thn.

Hero aku, yang pakai baju grey tulias ARMY tu, pakai cap merah and yg baju kuning tu, cousin dia, farish. Satu aksi yg dirakam secara tak sengaja. Si Farish ni lahir bulan 9, 3 bulan awal dr anak aku, so dia dh celebrate birthday dia. So masa Muqri tengah bukak hadiah-hadiah dia, ternampak aksi dia tengah jenguk2 apa hadiah mamat ni dapat. Cuba tenguk gaya dia...hahahaa...so funny.

CAPTION: "uih..apa hadiah dia dapat ek..mesti tak best mcm aku punya..uish..apa tu?..apa tu? mcm best lah pulak. agak2 dia nak tak share dgn aku"

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Popular Posts