Thank you so much for following this blog

Wednesday, September 15, 2010

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Salam Lebaran, Salam Aidlfitri, Salam 1 Malaysia buat semua..

Selamat Hari Raya buat semua rakan pembaca yang beragama Islam, yang setia mengikuti perkembangan blog zur ni. Lamanya tak belek-belek blog ni, apatah lagi menziarahi 'rumah' kawan-kawan yang lain, ada satu dua blog yang sempat zur singgah, tapi banyak juga nampaknya yang tak sempat mengupdate blog, sibuk beraya ye?  

Macamana sambutan hari raya korang? Meriah? Penuh kegembiraan? Atau hilang serinya? Apapun kita harus bersyukur, Allah anugerahkan Aidilfitri ini sebagai meraikan kemenangan kita selepas berpuasa selama sebulan. Bukankah kita harus menjadi umat yang bersyukur?

Raya ni ramai yang ambil kesempatan berjumpa saudara mara, sahabat taulan. Zur pun sama, tak sesaat pun masa terluang digunakan untuk menonton tv atau tidur, bila free sikit mesti pergi menziarahi saudara-mara dan rakan taulan. Hey, kita kena hargai masa tau, bukan selalu dapat berkumpul, bertukar-tukar cerita, pas tu tukar-tukar nombor telefon..dan add ke facebook..habis nak buat macamana, dah trend masakini...hehehe.    

Okaylah, zur sebenarnya tak mahu berceloteh panjang, zur cuma nak mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri buat semua followers, active commenters and silent readers blog zur ni. Zur juga nak memohon ampun dan maaf sekiranya ada isu-isu atau cerita-cerita yang dikongsi dalam blog ini yang menyinggung perasaan mana-mana pihak. Mohon Maaf Zahir Batin atas segala-galanya.

Semoga Aidilfitri ini akan membawa cahaya kegembiraan dan keberkatan buat kita semua. Insyaallah.

ps:Congrats to my friend, Asmidar yang akan melangsungkan perkahwinannya tak lama lagi...

Ikhlas,
Zur dan family
www.siapalebihtahu.blogspot.com







No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Popular Posts