Thank you so much for following this blog

Sunday, January 3, 2010

Selamat Hari Lahir, Anakku

Anakku, Muhammad Muqri, buah hati pengarang jantung aku baru je menyambut ulangtahun kelahirannya yang ke 4tahun. Tarikhnya: 28 Disember, lagi beberapa hari sebelum tahun baru. Seronok sangat, aku pula yang teruja nak menyambut hari jadi dia, bukan apa, niat hati nak buat kenduri kesyukuran sikit, bersyukur kerana aku berjaya melalui tahun 2009 dengan semangat yang kuat, penuh keyakinan daan selamat. Anak-anak pun membesar dengan sihat dan gembira, itupun dah cukup bagus untuk aku. Yelah, banyak sangat dugaannya, syukur kepada Allah diatas apa yang DIA berikan kepada aku.

Orang kata gambar tu lebih bermakna dari kata-kata. So nak cerita banyak pun tak guna, kita zasss ajerlah:


Juadah utama: sate dan meehoon sup...yummy!!

 
 Chocolate cake for birthday boy.... very simple tapi tersangat lah sedap




Kesukaan kanak-kanak..sekali-sekala tak apa kan..huhuhu



Tetamu VVIP ni...YB Datin Sri Oghee

 
Birthday boy...my hansome hero..



Happy birthday, sayang.



Meh mama tolong potongkan...yang lain2 tu, dah tak sabar2



Si adik...wahh...seronok dapat makan macam-macam..zara2

 
Birthday boy and mama...peace no war!!



Presents..from uncle and auntie...syoknya



Ini semua....AKU yang punya!!! hehehe



Tengok aksi si zara, tak mahu kalah tu..adeh!!



Game time..playing doh



Adoii...syoknya jadi budak2




Aksi si zara yang dah kebosanan dan mengantuk lah tu...hahaha..puteri hatiku






1 comment:

  1. hi.. just dropping by here... have a nice day! http://kantahanan.blogspot.com/

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
There was an error in this gadget

Popular Posts